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Política de tratamiento de datos personales

Fecha de Vigencia: 01 de enero de 2023

  1. Introducción

    En Innova Partners, valoramos y respetamos la privacidad de nuestros clientes, empleados, proveedores y visitantes del sitio web. Esta política describe cómo recopilamos, usamos y protegemos sus datos personales.

  2. Recopilación de Datos

    Podemos recopilar sus datos personales a través de diferentes medios, incluyendo nuestro sitio web, formularios en línea, correos electrónicos, llamadas telefónicas y más. Los datos que recopilamos pueden incluir su nombre, dirección, número de teléfono, dirección de correo electrónico, fecha de nacimiento, información de la cuenta bancaria, entre otros.

  3. Uso de Datos

    Utilizamos sus datos personales para los siguientes fines:

    • Para proveer los productos o servicios que ha solicitado.
    • Para cumplir con obligaciones contractuales y legales.
    • Para mejorar y personalizar su experiencia en nuestro sitio web.
    • Para comunicarnos con usted acerca de nuestros productos, servicios y ofertas.
  4. Compartir Datos con Terceros

    No compartiremos sus datos personales con terceros, excepto en los siguientes casos:

    • Cuando sea necesario para proveer un servicio que ha solicitado.
    • Cuando estemos obligados por ley.
    • Cuando usted nos haya dado su consentimiento explícito.
  5. Protección de Datos

    Hemos implementado medidas de seguridad adecuadas para proteger sus datos personales contra el acceso no autorizado, pérdida, daño o divulgación. Además, limitamos el acceso a sus datos personales a los empleados que necesitan conocer dicha información.

  6. Derechos del Titular de Datos

    Usted tiene el derecho de acceder a sus datos personales, corregirlos, eliminarlos o limitar su tratamiento. También puede retirar su consentimiento en cualquier momento.

  7. Actualizaciones de la Política

    Podemos actualizar esta política de tratamiento de datos personales de vez en cuando. Si hacemos cambios significativos, le informaremos a través de nuestro sitio web o por otros medios de comunicación.

  8. Contacto

    Si tiene preguntas o inquietudes sobre esta política o el tratamiento de sus datos personales, por favor póngase en contacto con nosotros en: info@innovapartners.co.

Política de devoluciones y reembolsos

 

Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

 

    • Gift cards

    • Downloadable software products

    • Some health and personal care items

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

 

    • Book with obvious signs of use

    • CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.

    • Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.

    • Any item that is returned more than 30 days after delivery

 

Refunds

 

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

 

Exchanges

 

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

 

Gifts

 

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

 

Shipping returns

 

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

 

Need help?

 

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.

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